Sunday, February 20, 2011

Blues + rock + stereo = rain?

Slušamo pesmu. ^^


Jethro Tull - "To Cry You A Song"

Flying so high, trying to remember
how many cigarettes did I bring along?
When I get down I'll jump in a taxi cab
driving through London town
to cry you a song.

It's been a long time --
still shaking my wings.
Well, I'm a glad bird
I got changes to ring.

Closing my dream inside its paper-bag.
Thought I saw angels
but I could have been wrong.
Search in my case,
can't find what they're looking for.
Waving me through
to cry you a song.

It's been a long time --
still shaking my wings.
Well I'm a glad bird
I got changes to ring.

Lights in the street,
peeping through curtains drawn.
Rattling of safety chain taking too long.
The smile in your eyes was never so sweet before --
Came down from the skies
to cry you a song.

Završili smo sa slušanjem?
?








Nemoj slučajno da mi čitaš ovo ako nisi završio sa slušanjem.





E, ok. Nadam se da se nisi previše smorio. (tek ćeš muahahahah)

Dakle, ja ću da budem sada malo prepotentan i da pretpostavim da nema čoveka među čitalaštvom koji je slušao sa slušalicama. Zato ću sad da te zamolim da iskopaš negde neke slušalice (idealno koje ti pokrivaju uši, a ne buđave bubice) i da ponovo poslušaš pesmu. Zatvori oči, sedi negde gde ti je udobno, razmišljaj samo o muzici (sada kad znaš tekst). Prepusti joj se. Nek te solaže nose kojekude.


...


damdidam


lalala


E. :)

Lepo, zar ne? Ključna reč za razmišljanje danas je steeeeeeeereeeeeeoooooooooooooo. Uuuuuuuuuuuuuuuuu.

Koliko umetnosti ima u primeni tehnologije u ovoj pesmi, hmhm? Šta ti se čini da je blues, šta je rock, šta je prog? Kako bi izgledala pesma bez teksta? Kako bi izgledala pesma bez muzike? Who the fuck is Justin Bieber? Reci ti meni.

2 comments:

  1. Ja mrzim stereo jer je ubio pola muzike svima nama koji smo gluvi na jedno uvo. -.- Od mene za danas - lajk na pesmu, hejt na stereo. Ne volim kad mi ne da da slušam muziku u celini, i ne volim kad mi diktira koji deo muzike na koje uvo treba da mi ulazi. Eto.
    Pesma bez muzike bi ostala pesma. Možda bi mi više držala pažnju, a možda i ne. Muzika bez teksta - što da ne. Muzika sa nekoliko različitih tekstova suprotnih sadržaja - to bi već bilo zanimljivo.
    Đastin Biber je ovde brock. Na primer.

    ReplyDelete
  2. Slažem se da jeste trulo kad stereo na taj način pokvari uživanje. No, zato postoji mono opcija, u principu. :) Izgubiće se ono što je autor hteo da kaže uvođenjem stereo podele, ali hej, to je tek jedan element.
    Live and listen. ^^

    ReplyDelete