Sunday, May 15, 2011

Sneg

Bio je baš topao dan. Bilo je sparno, jedva se disalo. Doduše, spremala se kiša. Eto, za neki sat će biti pljusak.
Sedeo sam u Pionirskom parku i razmišljao ni o čemu (kao po običaju) kada se desila magija o kojoj bih da napišem par reči. Dunuo je malo jači vetar. Ništa posebno. Ne bih ni primetio da nije počeo da pada sneg svuda oko mene.

Park je bio pun maslačaka. Doživljaj je bio potpuno nadrealan. Na trenutak sam stvarno pomislio da pada sneg i da ja sedim tu na suvoj klupi u majici s kratkim rukavima i toplo mi je, i sneg ipak pada. Fenomenalno.

I onda sam se setio ove cvetne pesme koju dugo već nisam čuo. Nadam se da će vam se svideti. Žmurite.


I još jedna, dečija.



3 comments:

  1. Doživljaj: nadrealan.
    Prva pesmica: divna.
    Druga me je oduševila rečima "a penny for your thoughts". Je li ovo originalan izvor citata?

    U svakom slučaju, hvala ti, pingvin. :)

    ReplyDelete
  2. Jedino što znam vezano za drugu pesmicu je da je deo refrena zapravo izvučen iz uspavanke:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Lavender_Blue

    Pretpostavljam da je ovo najnormalnija upotreba fraze "penny for your thoughts", doduše. :)

    ReplyDelete
  3. odličan meklaflin, o dli čan!
    a i blog je lep:)

    ReplyDelete